Medarbejderoplevelsers medlemskaber

Light

  • Nyhedsbrev
  • Forslag til medarbejderarrangementer
  • Plakat/Poster for arrangementer

kr. 1.200,- pr. år

Se mere

Basis

  • Light pakken
  • 3 timers arbejde*
  • Intranet for personaleforeningens bestyrelse

kr. 3.600,- pr. år

Se mere

Plus

  • Basis pakken
  • + 7 timers arbejde*
  • Personaleforeningens egen hjemmeside
  • Adgang til netværk

kr. 7.800,- pr. år

Se mere

* forespørgsler/administration vedr. medarbejderarrangementer, personalepleje/personaleforening.

Medlemskaberne sammensættes med baggrund i den enkelte organisations behov. Rekvirer tilbud.

Medlemskaber forlænges automatisk 30 dage før udløb, medmindre de er opsagt i henhold til forretningsbetingelserne.

Medlemskab af Medarbejderoplevelser er underlagtde til enhver tid gældende forretningsbetingelser for Medarbejderoplevelser.

Et enkelt tilbud – uden medlemskab

Det er også muligt at indhente et enkelt tilbud på jeres næste arrangement.
Er du ikke medlem af Medarbejderoplevelser, er prisen for en forespørgsel kr. 800 + moms.

Ønsker du at indhente et enkeltstående tilbud til jeres næste medarbejderarrangement?
Klik her.

Et samarbejde med Medarbejderoplevelser tjener sig hjem flere gange på effektivisering og sparede omkostninger.

Alle priser er ekskl. moms.

Prislisten er gældende fra 1. januar 2017.

 


Light

  • Nyhedsbrev med attraktive tilbud og tips og tricks vedr. personalepleje
  • 1 – 3 månedlige forslag til medarbejderarrangementer
  • Plakat/Poster for arrangementer, lige til at hænge op på opslagstavlen
  • Adgang til hotline

Lightpakken er det enkelte medlemskab til dig, som ønsker at tilbyde forskellige aktiviteter til dine ansatte hver måned, men som ikke har behov for yderligere hjælp til personaleforeningens arbejde.

I får inspiration til firmaarrangementer tilsendt og har mulighed for, at få hjælp hos en hotline, hvis I mangler idéer til det næste arrangement eller har spørgsmål vedr. personalepleje.

kr. 1.200,- pr. år

Bestil her

 


Basis

Basis pakken består af:

  • Light pakken
  • 3 timers arbejde
    (forespørgsler/administration vedr. medarbejderarrangementer, personalepleje/personaleforening)
  • Intranet for personaleforeningens bestyrelse

Intranettet gør, at alle informationer bliver i personaleforeningens regi, også når personaleforeningens bestyrelsesmedlemmer udskiftes eller er væk grundet sygdom. På den måde er I fri for at bruge tid på overleveringen fra én medarbejder til en anden, og det er nemt for alle parter at træde til og fra i bestyrelsen.

Intranettet gør det nemt for jer

Login til intranet

  • at kommunikere indbyrdes i personaleforeningen
  • at gemme referater og andet materiale til senere brug
  • at finde inspiration til jeres næste medarbejderarrangement.

Intranettet giver jer adgang til at indhente tilbud via vores liste af samarbejdspartnere.
Tilbud på arrangementer som personaleforeningen har forespurgt, vil fremgå i en dertilhørende indbakke på intranettet.

Alle bestyrelsens medlemmer kan få adgang til intranet-systemet.

Brugernavn og adgangskode tilsendes pr. mail ved oprettelse af medlemskab hos Medarbejderoplevelser.

Forum

Intranet-systemet indeholder et forum, hvor du bl.a. kan dele erfaringer med personaleforeninger fra andre virksomheder.

I forummet finder du Tips og Tricks til personaleforeningens arbejde, og du får mulighed for at følge med i relevante problemstillinger samt opnå vidensdeling indenfor personalepleje. Forummet er delt op i forskellige emner, som har relevans for den person, som logger på. Alle har mulighed for at få adgang til forummet.

kr. 3.600,- pr. år

Bestil her

 


Plus

Plus pakken består af:

  • Basis pakken
  • + 7 timers arbejde
    (forespørgsler/administration vedr. medarbejderarrangementer, personalepleje/personaleforening)
  • Personaleforeningens egen hjemmeside

Hjemmeside til jeres personaleforening

Vi ved, at det kan være svært at finde ressourcerne og tiden til den daglige drift af en hjemmeside i personaleforeningen.

Derfor tilbyder Medarbejderoplevelser en unik hjemmeside til netop jeres personaleforening.

I opnår

  • et godt overblik over aktiviteterne i personaleforeningen
  • tilbud fra Medarbejderoplevelsers samarbejdspartnere direkte på hjemmesiden
  • synliggørelse af personaleforeningens aktiviteter for medlemmerne 24/7.

 

Vi tilbyder, at stå for al administrering omkring opsætning og den daglige drift af hjemmesiden. Ønsker I selv, at stå for administrationen eller blot dele af denne, er det også en mulighed.

Medarbejderoplevelser står klar med råd og sparring hele vejen igennem.

Vi aftaler designet, oplæg på siden og formålet med hjemmesiden i samråd med jer, så I opnår den ønskede effekt.

Hjemmesiden kan – alt efter jeres behov – oprettes som en åben side eller udformes med login, så denne kun er henvendt til bestemte brugere i personaleforeningen.

  • Adgang til netværket Glade & Tilfredse Medarbejdere

kr. 7.800,- pr. år

Bestil her

Kontakt

Medarbejderoplevelser
sammenhold skaber succes
Fredericiagade 28
DK-6000 Kolding
mail@medarbejderoplevelser.dk
tlf. 7022 5464
cvr. 10099056

© Medarbejderoplevelser 2017
vi-stoetter-familier-med-kraeftramte-boern
Vær med til at gøre en forskel. Støt her
logo